PhotobucketassalamualaikumPhotobucket

Photobucketharinie da ahad. dah sudah cuti semester untuk semester 1. alaaahh, malasnye nak balek. takde mood lansung. dahla kene repeat paper akaun. hissh! padan padan. sape suruh tak belajar betul betul kan? yang len straight A's tetibe tecongok pulak 1D. haha. padan padan lagi!Photobucket . kolej pown tunggang terbalik lagi. mane aku nak duduk niePhotobucket. tapi ape ape pown aq tetap bersyukur tak diberi result yang lagi teruk daripade tue. amin ya allah. mungkin aku kurang usehe sebelum nie. tapi tapelah. insyaallah. aku akan pastikan semester depan aku akan mendera diri untuk lebeh kuat lagi berusehe. ecececeh! semangat la sikit kan. takan nak terus terusan bersedeh. betol tak? *cukup sudah 3 hari 2 malam berendam air mata an an anPhotobucket. kepade membe membe aku yang dapat dean list tue, congratulation oke? korunk mmg berhak dapat keputusan yang baikPhotobucket

okelah, malas nak bercerite lagi pasal kisah sedeh. sob sob sob! so, kali nie punye entry adelah pasal kisah aku mencari comforter. hoho. *pasal comforter pown kaw nak cerite an an an?Photobucket eh eh, bialah. blog aku kan? aku punye sukelha nak cerita ape pown! alahaiii~! bising bising pulak . hoho. yerlakan, dah nak balik nie mesti persiapan sume nak kene ade. fyi, sebenanye nak beli comforter nie sebab terpengaruh dengan salah sorang member kat uitm, si comel fifin farina. auw~! first time masuk bilik dye dekat kolej sempana alam buana terkagum pulePhotobucket. banyak item merah jambu milik fifin. huhu, suke aku nak lepak bilik dye. tenang jep dengan warne favourite aku tue. so, tanpe membuang mase kali ini aq tekad nak dapatkan comforter merahjambu. huahuahua.Photobucket


[ dengan cik mok mok mira. agagaga Photobucket
[bucukbacin amek gamba shaye senyap senyap ea? alalalaPhotobucket]

[muke i buruk nyah! sob sob sobPhotobucket]

['saye rase yang pink nie sesuai untuk cik puan' kate mira si p.a kepade bossnye. huahuaPhotobucket]

[ 'i rase i nak carik  pillow case yang sesuai dengan comforter i' kate cik puan kepade si p.a. ewahhhh! hahaPhotobucket]

[halamak aiiii, takde tinggi lagi kew? -Photobucket]
[cik abang nak carik selipar jamban katenyee, tapi mengade mengade takde yang berkenan pulePhotobucket]
[ huhu, tumpang glemer amek gamba nan comforter aku. hoho]
[ haa, nielaa comforternye. comel kaan? wiwit~! macam budak budak pown ade. *tuannye jiwe kanak kanak lagi Photobucket]

orait orait, sampai sini sajelah bebelan aku harinie. pukul 10 pagi nie dah nak gerak balik UiTm Segamat dah. nak tydo puas puas untuk malam last kat rumah. wuwuwu ~!Photobucket *macam kaw takan balik jew kan. hohoho. doakan segalenye mudah untuk aku lalui esok oke? tenkiu tenkiu. hee. takecare readersPhotobucket

flying kissPhotobucket,
Photobucket

thanks for reading dear!

2 comments:

  1. hohoho..xpe repeat sem 1.xbiase ngn keadaan lg..start sem 2 make sure dpt DL ok?goodluck ^_^

    ReplyDelete
  2. saket mate memandang ai ... hahhahah ! jiwe kanak kanak !

    ReplyDelete